9. desember 2010

Kategori 4: Blender/Lukker

Dette bildet kommer under delen "blender," som du kan se er den ene istappen i fokus, mens det rundt er uklart. Dette bildet synes jeg ble veldig kult da jeg ble ferdig med redigeringen. Jeg har lært meg en del nye funksjoner i photoshop siden sist, dermed klarer jeg å få fargene enda klarere frem. Bildet under er orginalbildet, som du kan se var orginalbildet ganske grått. Men jeg liker veldig godt hvordan lyset blir reflektert i istappene. Ideen bak bildet var å fange hvordan lys plir reflektert i is.





Over er et bilde i kategorien lukker. Dette bildet har lang lukkertid, siden fossen i bakgrunnen nesten ser ut som is fordi bevegelsene blir så "utdradd." Det er også greinene i forgunnen som er i fokus, dette fører til at fossen får et enda mer mystisk uttrykk.

Her er enda et bildet med lang lukkertid. Greinen som ligger i fossen er interessepunktet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar